چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
امروز

وب سایت اطلاع رسانی چترود

منو
google
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - وب لینک ها
پای دردِ دل شما

پای دردِ دل شما

در این بخش شما می توانید درد دل ها ، شکایات ، انتقادات و قدردانی های خود را ...

سخن مدیر

سخن مدیر

دوستانی که در بخش چترود اقامت دارند می توانند با ارسال تاریخچه ...

خبرنامه پیامکی

خبرنامه پیامکی

با عضویت در خبرنامه پیامکی برنامه ها و اطلاعیه های سایت و شهر چترود ...

نظر سنجی

نظر سنجی

نظرات شما در بهبود سطح کیفی و عملکرد سایت بسیار مهم است.

فتنه گران از نتيجه فتنه 88 عبرت بگيرند/ مردم از خواص جلوترند

  • نگارش یافته توسط ثارالله انکوتی

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي در جمع جوانان هيئتي با تاكيد بر بصيرت افزايي و آگاهي از مسائل روز جامعه، به فتنه گران هشدار داد: فتنه گران از نتيجه فتنه 88 عبرت بگيرند.

به گزارش وب سايت اطلاع رساني چترود ، دكتر محمدرضا پورابراهيمي نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي شامگاه ديروز‌ (11 دي ماه) در مراسم ويژه برنامه با كاروان عشق كه به مناسبت اربعين حسيني در محل سقاخانه و دارالشفاء حضرت ابوالفضل (ع) روستاي ده زيار برگزار شد، در جمع جوانان هيئتي منطقه چترود، گفت: اين امكان برگزاري مراسم باشكوه عزاداري بر امام حسين (ع) قبل از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي وجود نداشت.

پورابراهیمی-در-ویژه-برنامه-کاروان-عشق

وي با اشاره به اينكه بالاترين افتخار ذاكري و عزاداري بر امام حسين (ع) و اهل بيت (س) است، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از مكتب عاشورا و نهضت امام حسين (ع) است.

دكتر پورابراهيمي دليل اثرگذاري انقلاب اسلامي ايران در منطقه و جهان را حركت در مسير اسلام و ادامه قيام سيدالشهداء (ع) دانست و افزود: پيش از انقلاب استكبار جهاني به فكر دين زدايي از كشور بود اما محبت و ارادت ويژه ملت مسلمان ايران به اهل بيت (ع) باعث عدم تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام شد.

وي با بيان اينكه با پيروزي انقلاب به بركت مجاهدت هاي حضرت امام خميني (ره) و خون شهداء منافع كشورهاي استكباري از كشور قطع شد، گفت: علت اصلي مخالفت آمريكا با نظام مقدس اسلامي ايران قطع شدن منافع آنها از كشور است.

وي خاطر نشان كرد: به همين دليل از همان اوايل پيروزي انقلاب عده اي را با هدف براندازي حكومت اسلامي عجير مي كنند و با حمايت از آنها قصد ساقط كردن نظام اسلامي را دارند.

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حوادث دوران صدر اسلام و انحراف برخي خواص پس از رحلت نبي مكرم اسلام (ص)، گفت: در آن دوران هم عده اي از درون جامعه اسلامي مسير اسلام را به دليل دنيا طلبي و منفعت طلبي كه داشتند به انحراف كشيدند.

وي با بيان اينكه آنها با علم به اين موضوع كه جنگ با ادوات نظامي كارساز نيست، جنگ نرم را عليه ملت ايران اسلامي طراحي كردند، تصريح كرد: كمك 50 ميليون دلاري مجلس سنا آمريكا براي حذف سانسور در كشور شاهدي بر جنگ نرم است.

پورابراهيمي با بيان اينكه آنها دنيا طلبان داخل، منافقين و افراد سيلي خورده نظام را براي طراحي فتنه اي جديد دور هم جمع كرده اند، گفت: مقام معظم رهبري با آگاهي كامل و بصيرت از چندي پيش اين هشدار را دادند و فرمودند: فتنه اي بزرگتر از فتنه 88 در راه است.

وي با اعلام اينكه از هم اكنون واژه "برگزاري انتخابات آزاد" را مطرح مي كنند، گفت: مگر تاكنون برگزاري انتخابات در كشور آزاد نبوده است و اين واژه خود شروع يك فتنه است.

سخنران ويژه برنامه با كاروان عشق در روستاي ده زيار فتنه را مخلوط شدن خوب و بد معني كرد و افزود: در فتنه تشخيص خوب از بد بسيار سخت مي شود و آنها به دنبال همين هستند تا از آب گل آلود ماهي بگيرند.

وي با اشاره به اينكه تجربه نشان داد مردم ايران از بسياري از خواص جامعه جلوترند، خطاب به فتنه گران جديد، هشدار داد: اي فتنه گران از نتيجه فتنه 88 عبرت بگيريد.

پورابراهيمي با بيان اينكه همين موقعيت شناسي، تكليف گرايي و ولايتمداري مردم باعث تضمين بقاي انقلاب شده است، تصريح كرد: كسي كه به خون شهداء اهانت كند، روسياه خواهد شد.

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
شرایط و قوانین.

سایت های زیر مجموعه

سامانه پیام کوتاه چترود

سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه با امکانات فراوان ، خط اختصاصی رایگان و قیمت عالی و...

مرجع بانک شماره موبایل

مرجع بانک موبایل کشور شامل بانک شماره همراه اول، ایرانسل، کدپستی، کشاورزان، اصناف و...

کارت شارژ چترود

آسان ترین و مطمئن ترین روش شارژ همراه اول و ایرانسل بدون نیاز به وارد کردن کد

پربازدیدترین مطالب

قبلی بعدی
شهید محمدعلی حسینی چترودی

1390-09-07

شهید محمدعلی حسینی چترودی   نام: محمدعلی حسینی چترودی نام پدر: عباس تاریخ...

پروفسور سیّد علی اکبر حسینی

1390-09-07

زندگینامه اندیشمند فرزانه و متفکر متعهد پروفسور سیّد علی­ اکبر حسینی (استاد ممتاز تعلیم و...

شهر چترود

1390-08-01

بخش  چترود یکی از بخش های شهرستان کرمان در 40 کیلومتری شمال غرب این...

1390-11-01

روستای «هوتک» با مختصات طول جغرافیایی 56 دقیقه و 56 درجه و عرض جغرافیایی...

اجتماع فاطمیون بخش چترود

1392-02-05

اجتماع هئیت های مذهبی و مردم بخش چترود در فاطمیه چترود روز شهادت حضرت...

فاطمیه چترود نشانی از بانوی بی نشان

1392-01-30

فاطمیه چترود - ایام فاطمیه 1392 روی عکس مورد نظر کلیک کنید تا بزرگ شود ...

درباره ما

سایت چترود جهت اطلاع رسانی و معرفی بخش چترود راه اندازی گردیده است. این نسخه از سایت با انواع تبلت و گوشی های هوشمند سازگاری کامل دارد.

مجوز استفاده از قالب گرافیکی آسمان آبی براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید